Klacht: dit is geen klacht maar een informatie

op 18 mei 2016 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 8 led tl lampen 120 cm besteld 2 uur geleden is die order goed door gekomen? het is de eerste keer dat ik bij jullie een bestelling plaats.

Gewenste Oplossing:

Als U mij hier omtrent bericht over geeft.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Koopjedeal.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 24 mei 2016 om 11:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste J. Paquay,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij hebben uw bestelling in goede orde ontvangen.
Bij uw bestelling stond een lever-termijn van maximaal 5 werkdagen.

U kunt voortaan alvorens contact met ons opnemen voor vragen.
Bekijk de contactmogelijkheden via www.koopjedeal.nl/contact

Vertrouwend erop u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.
Heeft u vragen of opmerkingen? Mijn collega's of ik helpen u graag verder!
Bekijk de contactmogelijkheden via: www.koopjedeal.nl/contact

Met vriendelijke groeten,

Sander van de Buurt
Servicemanagement
www.Koopjedeal.nl
E. info@koopjedeal.nl
T. 0320-417539

Alle klachten die gemeld zijn door paquay36