Klacht: Dit bedrijf wil mij iets laten betalen dat door mijn spamfilter niet is gezien.

op 12 maart 2020 over MKB Topdeal in de categorie Algemeen, Internet Diensten

Ik ben als zelfstandig ondernemer op 17 feb benaderd door mkbtopdeal met een flinke korting op reizen. Ik gaf aan interesse te hebben in de informatie. Via een mail zou ik deze info ontvangen en had 14 dagen bedenktijd om reageren op hun mail. Kosten lidmaatschap €453,75.

Dit gesprek nemen ze op.

Na 14 dagen een factuur ontvangen die ik dien te betalen, zonder een mail te hebben gezien. Deze mail scheen in mijn spambox te zijn beland met een onderwerp dat niets te maken heeft met reizen noch mkb. Het onderwerp van deze vrij belangrijke en ook prijzige mail heet papierloze werkomgeving. Lastig te herleiden
dat deze van hun afkomstig is.

De mail zag ik niet verschijnen in mijn inbox, en ben nog mijn spambox gaan controleren die week maar kon niets herleiden wat van hun afkomstig was. Pas op het moment dat ik van mkb topdeal een factuur kreeg, die ze slim met ze wel slim met MKB als onderwerp benoemen ben ik hiervan op de hoogte gesteld.
Omdat deze mail in mijn spam terecht is gekomen heb ik deze niet gezien en gelezen waardoor ik niet binnen de wettelijke gesteld bedenktermijn heb kunnen reageren.

De gestuurde factuur vind ik onterecht. Er is geen sprake van een bewezen dienst, heb enkel akkoord gegeven een mail te ontvangen.
Ik heb opnieuw gevraagd om een bevestigingsmail zodat de wettelijke bedenktijd opnieuw ingaat en ik hier op gepaste wijze kan reageren en omdat dit om een misverstand gaat ik extra zal zijn op mijn spammail.

Dit is volgens mkb niet mogelijk vanwege het feit dat ik reeds in de gelegenheid was gesteld om ervan af te zien.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKB Topdeal

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKB Topdeal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nubyshair