Klacht: telefonische oplichting

op 11 mei 2020 over MKB Topdeal in de categorie Algemeen, Internet Diensten

Gebeld door een anoniem nummer. In eerste instantie de naam van het bedrijf niet eens verstaan maar deze bleven maar door ratelen of ik geïnteresseerd was in reizen met korting en uiteindelijk hier ja tegen gezegd. Toen ben ik zo stom geweest om in te spreken dat ik akkoord was met het een en ander. Dit ging zo snel dat ik het niet eens allemaal gehoord heb. Uiteraard ontzettend stom van me maar dit was de eerste keer dat ik met oplichting te maken heb gehad. Uiteindelijk is er een mail terecht gekomen in mijn spambox waar ik op had moeten reageren binnen 14 dagen als ik geen gebruik wilde maken van wat later blijkt een of ander boekhoud programma waar met geen woord over gerept is tijdens het telefonisch gesprek. Achteraf bleek dat ze het vluchtig genoemd hebben toen ik met de hele opsomming akkoord ben gegaan. Dit audiofragment hebben ze als dreigement ook nog bij de factuur van honderden euro’s gestopt die uiteraard wel in mijn gewone mailbox terecht kwam. Voelde me ontzettend stom maar lees nu gelukkig dat ik niet de enige geweest ben. Ik heb contact gehad met mijn advocaat en die adviseerde me om geen cent te betalen en dat ben ik ook niet van plan. Krijg nu wekelijks nieuwe aanmaningen maar zoals ik hier op het forum lees betaald hier haast niemand aan en dat zou ook mijn advies zijn richting iedereen die met deze oplichting te maken heeft gehad. Lees hier ook mensen die aangifte gedaan hebben maar die moeite ga ik niet eens nemen.

Als het bedrijf opgedoekt wordt of ter verantwoording bij een rechter wordt geroepen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKB Topdeal

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKB Topdeal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Betsie123