Klacht: Bedreigende mailen om een factuur te betalen

op 12 mei 2020 over MKB Topdeal in de categorie Algemeen, Internet Diensten

begin maart ben ik terug gebeld geworden door een anoniem nummer met aanbiedingkorting aan reis, hij heeft een opname gemaakt van heel gesprek voor eigen voordeel en gebruikt deze als een contract, 2 wk later krijg ik bedreigend mailen om abonnement koste te betalen, welke ik nooit aangevraagd heb, leugenaar., kosten lopen inmiddels naar 850 euro
Mijn rechtsbijstand heeft een nette brief gestuurd naar eigenaar van bedrijf, hij blijft bedreigen, ik heb hem niet betaald en ben ik ook niet van plan om te betalen.
Zijn bedrijf is bij KVK bekend als software bedrijf en hij mag helemaal geen andere activiteiten verrichten buiten deze geregistreerde functie.

Ik lees 43 klachten betreft deze bedrijf alle mensen dezelfde ervaring, ik ben tevreden als deze man stopt om mensen lastig te vallen en een andere manier van geld verdienen te zoeken.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKB Topdeal

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKB Topdeal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sadrin