Klacht: Dit annuleren, ik heb nooit van van diensten gebruik gemaakt.Ook het opzegtermijn klopt niet is altijd maand en geen 14 dagen

op 23 augustus 2016 over Crown Card in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

ik ben gebeld door een vrouw terwijl ik druk aan het werk was of ik geen gebruik van hun diensten wilde maken en dat ik via kassabonnen zo een bedrag kon terug krijgen .In eerste instantie zei ik dat ik daar niet zoveel belang bij had. Maar ze bleef een beetje drammen en ik had het druk op dat moment. Ze zei dat het de eerste 14 dagen kosteloos was en daarna 99 euro .
Maar nooit gebruik van hun diensten gemaakt en nu een rekening van 99 euro.

Ook 14 dagen bedenktijd voor annuleren is te kort is altijd een maand
Als het geannuleerd is.
Ze overvallen je hier mee.
Ook vertrouw ik het bedrijf niet

En hoor vele klachten.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Crown Card

Reactie van de melder van de klacht rayan 02

9 maanden geleden - Dit is duidelijk zo. Heb al een paar sites opgezocht van mensen met ongeveer de zelfde klachten

Reactie van de melder van de klacht rayan 02

9 maanden geleden - Ook mijn achternaam klopt niet. Mijn naam is van der Veen en geen van den Veen Crowncard gebruikt dus niet mijn achternaam

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Crown Card nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rayan 02