Mijn Klacht:
Op 3 maart 2025 heb ik via de webshop van Display-Elektronica een bestelling geplaatst namens mijn bedrijf Retro-Repair (ordernummer 5520), met een totaalbedrag van €19,38. Volgens de leveringsvoorwaarden zou de bestelling binnen vijf werkdagen geleverd worden, of zou ik op de hoogte worden gebracht indien er vertraging zou zijn.
Tot op heden heb ik niets ontvangen en is er op geen enkel moment contact met mij opgenomen. Ik heb op 13 maart en 1 april per e-mail contact gezocht, en daarnaast meerdere pogingen gedaan om telefonisch iemand te bereiken (op 25, 27 maart en 2 april), allemaal zonder enig resultaat.
Op 8 april heb ik de koopovereenkomst formeel ontbonden wegens wanprestatie (artikel 6:265 BW) en verzocht om terugbetaling van het aankoopbedrag. Ook hierop is tot op heden niet gereageerd.
Ik ben zeer teleurgesteld in de gang van zaken en zie mij genoodzaakt om deze klacht openbaar te maken via Klacht.nl. Ik verwacht alsnog een volledige terugbetaling van €19,38 binnen een redelijke termijn.
Gewenste Oplossing:
Terugbetaling van het volledige bedrag van €19,38.
