Klacht: display binnen 3 jaar kapot

op 12 juli 2017 over Stella Fietsen in Nunspeet in de categorie Fietsenwinkel

Ik heb in augustus 2014 een nieuwe fiets bij jullie gekocht. Nu is het display al kapot, zat water in. Ik vindt dit wel heel snel, ik mag toch verwachten van een nieuwe fiets met een display vast op het stuur dat ie waterdicht is.
Ik heb net de monteur langs gehad en die heeft er een nieuwe opgezet. kosten 120 euro. plus het ongemak van plm 10 dagen zonder batterij fietsen en al 3 keer de spaken kapot , twijfel ik wel heel erg over de kwaliteit van de fiets.
Ik denk dat als ik volgend jaar een nieuwe fiets ga kopen maar dat wordt zeker geen stella. Jammer want het eerste jaar was ik erg tevreden, ook vrienden en kennissen zal ik stella afraden helaas, er is bij jullie ook geen enkele coulance in het vergoeden van ( evt een deel van ) de schade.Het is echt niet mijn fout dat het display kapot is, is gewoon niet waterdicht gemaakt. Dus een fabrieks fout

ik vind het raar dat ik de schade zelf moet betalen, hier zou ik graag een oplossing voor zien

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Stella Fietsen in Nunspeet over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Stella Fietsen in Nunspeet in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door haryauwema