Klacht: discussie over retour kosten

op 18 augustus 2017 over Elkedagietsleuks.nl in de categorie Deal-Sites

heb 5 pack boxerschorts van pierre Gardin besteld,na 10 dagen deze ontvangen, waren niet naar onze verwachting en hebben ’n retour aanvraag ingediend, en bekomen, mijn retour kosten bedroegen 16€40, elkedag ietsleuk heeft mijn betaling met verzendkosten terug gestort(24.90 €) , na mijn vraag als ik mijn retourkosten ook terug kreeg antwoorden ze mij dat ik al tevreden moest zijn dat zij de schorts al terug namen, normaal werd dat niet gedaan, de verpakking was niet geopend en op hun site staat 14 dagen bedenktijd en “niet goed geld terug”

andere online shops word er gratis porto bij gevoegd bij retour ( vb. zalando) en niet zoals zij in de e-mail schrijven (Eigenlijk mochten deze boxershorts helemaal niet meer teruggestuurd worden. U heeft hier dus al een gelukje gehad dat deze toch zijn geaccepteerd.
Wij vergoeden de retourkosten alleen indien wij zelf een fout hebben gemaakt. Dit kan zijn een verkeerd of een defect/kapot product.)

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Elkedagietsleuks.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Elkedagietsleuks.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pietro M