Klacht: DISCRIMINATIE MISHANDELING GEWELD CREMINEEL ENZ

op 24 juli 2016 over William Schrikker Groep in de categorie Zorginstellingen

GEACHTE L.S HIER BIJ DIENEN WIJ FAM HENDRIKS EEN KLACHT IN HOE JULLIE ONS MET LEUGEN GEWELD CRIMINALITIJD ENZ BEHANDELT EN DE KINDEREN MET GEWELD UIT HUIS ZIJN GETROKEN EN MIJN SCHOON DOCHTER ZWAAR GEMISHANDELT IS BIJ JULLIE OMGANG MET DE KINDEREN DAT DE KINDEREN GEPLAATS WORDEN BIJ IEMAND DIE VERSLAAFT IS EN HAAR MAN OOK DAT MIJN JONGSTE KLEINZOON MET MES VOOR DE KOP WORDT GESTOKEN IN HAAR HUIS WAS ZIJN ONDER IN VLOET ZE DRINKT ALCOL EN JULLIE PLAATSEN DAAR DE KINDEREN DAT U COLEGGA X ONS ALS CRIMINELEN UIT MAAKT EN ONS NIET MET RESPECT BEHANDELT.EN GROTE MOND DAT ZEI DE VERHALEN IN HAAR VRIENDE KRING GAAT VERTELEN DENK AAN BEROEPS GEHEIMEN IK ACCEPTEEER DIT NIET EN OOK NIET HOE ZE MET DE OUDERS OM GAAN VERSCHRIKKELIJK HEB OVER AL BEWIJS VAN OP NAMENS EN JULLIE NOMEN DAT KINDERBESCHERMIJNG GA DE FILMS UIT HANDEN GEVEN AAN SBS 6 OP FACEBOOK ALLES NIET NORMAAL IK EIS DAT IK BINNEN EEN WEEK CONTACT HEB MET JULLIE OM HIER OVER TE PRATEN IK PIK HET NIET MEER MVG MEVR HENDRIKS MAESSEN .

DAT IK MET RESPECT WORDT BEHANDELT EN NIET ALS EEN STUK VUIL BEHGANDELT WORDT EN MIJN KKINDEREN SCHANDALIG UIT DAT GEZIN ZIJN WAAR ZE ZITTEN MET SPOET EN NIETT BIJ VERSLAAFDE EN ALCOL DRUG GEKKEN.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over William Schrikker Groep

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over William Schrikker Groep nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van William Schrikker Groep

4 maanden geleden - Geachte mevrouw Janssen, hartelijk dank voor dit signaal dat u op 24 juli 2016 heeft verzonden. Wij nemen uw melding uiteraard serieus en zo snel mogelijk in behandeling. Op korte termijn nemen wij contact met u op om met u in gesprek te gaan. Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Groep

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Groep in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Groep

Heeft op 01 november 2016 om 14:25 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door STICHE