Klacht: Discriminatie – door gebruik van overstap service voor 360€ worden gefactureerd

op 09 juli 2019 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nlex heeft recent middels email te kennen gegeven dat hun het zenderaanbod gingen wijzigen, en daarmee kon ik voortijdig mijn contract opzeggen en overstappen. Omdat ik niet op die e-mail gereageerd heb enof telefonisch contact gezocht heb brengt NLex voor 8 maanden resterende contract tijd maar liefst 360€ in rekening. Medewerkers van het callcenter kennen het Europees consumentenrechten schijnbaar niet, en daarbij is het onmogelijk een leidinggevende te spreken van Barend (achternaam wou hij niet geven).

Gewenste Oplossing:

Normale omgang met klanten, wat zijn dit voor louche oplichterspraktijken? Ik wens een normale eindafrekening, en niet omdat ik via een overstapservice opzeg voor honderden euro's worden aangeslagen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar NLE over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NLE

Heeft op 11 juli 2019 om 16:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door tim bougie