Klacht: discriminatie

op 29 april 2016 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Hallo. Ik word al een hele lange tijd lastig gevallen en gediscrimineerd door een personeel team leider die het altijd op mij persoonlijk heeft gemunt. Hij heeft een grote hekel aan mij en ik heb van anderen personeel vernomen dat hij een hekel heeft aan mannen met baard met name islamitische achtergrond. Dit heb ik uit vertrouwelijke bron binnen in de supermarkt. Vandaag was de dag dat ik hem heb aangesproken omdat hij mij weer aanviel op een belachelijk manier. Dit is de vierde keer dat deze zelfde incident voorkwam. Het ging over dat ik bepaalde info vroeg aan een personeel op het moment dat die personeel mij uit leg geeft over bepaalde product komt hij er asociaal tussen en schreeuwen tegen die personeel van ga werken en trekt hem gewoon weg terwijl ik bezig was bepaalde informatie in te winnen over deze product. Omdat deze incident al vier keer voor kwam telkens als ik wat vraag dat hij die personeel weg trekt zonder gegronde reden was ik boos en besefte ik dat hij dit gericht op mij heeft gemunt. Ik ben even later nadat deze personeel weg getrokken was door deze team leider en hun samen zag praten , ben ik naar die personeel toe gestapt en gevraagd wat de reden was hoewel ik weet dat dit al vier keer is gebeurd. De antwoord van deze personeel verbaasde mij echt !! Hij zei tegen mij ik begrijp het ook niet maar aan zijn praten merkte ik wel dat hij een hekel aan jou heeft !! Ik wist niet wat ik hoorde !! Ik heb deze team leider laten op roepen waarna de gesprekken uit de hand liepen in zijn ogen terwijl ik bem gewoon vroeg “waarom trek je altijd personelen weg als ik hun wat vraag ? Hij reageerde heel vel en bleef maar keihard schreeuwen tot op gegeven moment beld hij de politie zomaar zonder dat ik dat door had. Toen ik hoorde dat hij politie had gebeld bleef ik ook wachten tot dat zij arriveerde. Nadat de politie is gekomen en ik mijn verhaal deed en hij zijn verhaal heeft de politie besloten om met elkaar te praten en dit te vergeten. Ze brachten mij bij hem en ik had besloten om te praten wat mij dwars zat. Maar opeens schreeuwt hij bij bijzijn van politie”hij moet eerst excuses aan bieden voor dat ik een letter zeg tegen hem” !!! Toen zelfs de politie sprak deze team leider aan op zijn gedrag en vertelde deze team leider dat zijn gedrag niet past voor een team leider ! Hij was boos zelfstl tegen politie omdat hun deze opmerking maakte en hebben dit continu herhaald tegen hem. Door deze woede zegt hij opeens ” weet je wat ik geef hem verbod 12 maanden er valt niks te praten”!!! Dit heeft mij echt pijn gedaan en de politie vond zijn uitspraak onterecht en vreemd !! Ze hebben hem nog paar keer geprobeerd over te
halen om het recht te praten maar deze team leider wou er niks van weten. De politie benadrukte nog dat deze 12 maanden winkel verbod wel wat teveel was en te heftig voor zoiets kleins maar deze team leider nam het recht in eigen handen en bleef bij zijn uitspraken. Hierop vertelde de politie aan mij jammer dat hij zo reageerd en vonden deze uitspraak niet passende. Ze hebben mij verteld dat ik met de bedrijfsleider moest praten maar omdat de bedrijfsleider niet aanwezig was en met spoed weg moest (bleek achter af) heb ik gezegd dat ik morgen wel kom. Ik ken deze bedrijfsleider heel lang en heel goed en hij weet dat ik en mijn familie trouwe vaste klanten zijn van Dirk . Ik ben al 30 jaar klant van dirk met name deze op de bergweg. Ik kwam daar al in de jaren 80/90 toen dirk nog op de oude locatie stond op de bergweg. Ik mijn familie vrouw kinderen komen daar altijd altijd ik kom al jaren daar ken zelfs de oude teamleiders en personeel en nu is deze jonge team leider gekomen die het op mij altijd heeft gemunt .hij beslist dat ik 12 maanden niet mag komen uit grond van wat ? Heb niet gestolen niet beledigd geen vecht partij of ruzie die geëscaleerd is of nee nooit ! Dit allemaal omdat ik hem wou aanspreken op zijn gedrag jegens mij en dit beviel hem niet waardoor hij van een mug een olifant maakte. Ik vind dit gewoon asociaal en zelfs discriminerend jegens mij en dat hij mij en zich zelf in dat pand te schande maakte. Ik vroeg telkens naar dat personeel die bevestigde dat deze team leider mij niet mocht en dit heeft hij ook verteld tegen mij , maar bij bijzijn met politie wou hij die personeel niet roepen terwijl hij dit duidelijk aangaf.
wat ik wil is dat die on terechte supermarkt verbod word in getrokken en dat deze team leider op zijn vingers word getikt. Buiten dit heb ik van andere mannen vaders vernomen dat hij al vaker ook andere intimideert en belachelijk maakt maar die of hebben gebrek aan de Nederlandse taal of het is nog niet zo vaak voorgekomen zoals dat bij mij het geval was. Ik ben in n.l. geboren en getogen en ik laat mij niet vernederen door een team leider die geen respect toont voor zijn klanten en met name oudere vaders die twee keer zijn leeftijd zijn van deze team leider ! Ik hoop graag dat jullie mij contacteren en dat wij deze kwestie op lossen want dit moet ophouden zowel bij mij als zowel bij anderen.
Ik heb mijn telefoonnummer geplaatst maar zal hem ook hier plaatsen. Mijn nr is : 06 59 69 84 20.
In afwachting op jullie reactie groet ik jullie.
Mvg F.Yekhlef

Wanneer alles word opgelost en deze discriminerende team leider er op word aangesproken en het onterecht verbod word opgeheven

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 09 mei 2016 om 13:02 geantwoord

De klant is in contact gebracht met de supermarktmanager van onze winkel Dirk van den Broek, Bergweg en heeft een afspraak gehad met de supermarktmanager en de verkoopleider waar het een en ander in besproken is. Mochten er nog vragen zijn helpen wij u graag verder via onze klantenservice Dirk.

Alle klachten die gemeld zijn door faridyekhlef