Klacht: Discriminatie

op 07 april 2016 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Geacht.
Om kort de houden zijn de klachten via mail en met een van jullie medewerker contact hebben we gehad,zoals digitaal als telefonisch. Het over de filiaal in Rotterdam Zuid in bijjenarsenaal. Contact en of op de hoogte en met alles excuses was de Aangewezen persoon de beide keeren en hoort op naam Mohammed. In mijn mail dat vervolging is van alle vorige kunnen weer beestigen wat ik vertelt, en met zekere plicht in contact te komen met jullie filiaal manager op de aangewezen locatie.
waarom Discriminatie?
Ik kom netjes aan de kassa met mijn boodschappen en de cassière probeer te overtuigen degene dat op de functie was van de manager,( Mohammed) Dat ik verbod hebt. Is niet waar en we weten dat. Is ookop de filiaal al bevestig. Naar zo een incident en talloze ogen gericht op uw te zijn is te ..

hoe kan je zoiets beschreven, kan gewoon niet.
Ik ben op dezelfde filiaal, mijn hond in gevaar gebracht, ben beledigd en in de maling genomen,en nu ook dat. Het gaat het veer.
De bloemen dat Mohammed zegt, nemen niks terug van alle deze beledigen. Lijkt nog een.
Ik verzoek vriendelijke iemand contact met mij opnemen.
Mijn nummer is 06-885259394 , is nog dezelfde.

Wanneer ik tevreden zou zijn?
1e Als voor de dieren rekening houden
2e Met een officiële excuses (schrijven en gestemde)
3e. Kan het klinken, maar een voldoende vrijheid aan boodschap voor alle beledigen dat onterecht hebben moet incasseren. Hebt grote impact.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 28 september 2016 om 11:56 geantwoord

Wij hebben deze melding op 11-04 reeds afgesloten, maar per abuis staat de melding op deze website nog open. Hierbij sluit ik de melding. Excuses voor het ongemak.

///

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen ons hierover te schrijven.

Wij hebben uw e-mail onder de aandacht gebracht van de supermarktmanager van onze winkel op de
Beijerlandsepassade. Supermarktmanager Bennacer Loukili heeft vandaag een afspraak met u ingepland om het voorval te bespreken.

Door een miscommunicatie heeft een van onze kassamedewerkers aangegeven dat u mogelijk een winkelverbod opgelegd heeft gekregen. Na enige navraag kreeg de kassamedewerker te horen dat er geen winkelverbod is opgelegd. Ik kan me voorstellen dat dit erg vervelend is, waarvoor onze excuses.

Zoals in het gesprek van vandaag met de supermarktmanager Dhr. Loukili is aangegeven, heeft u geen winkelverbod.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan kunt u altijd vragen naar Dhr. Loukili of zijn assistent. Zij zijn u graag van dienst en staan u graag te woord. Ik wens u een fijne dag toe, graag tot ziens in onze winkel.

Heeft op 07 oktober 2016 om 12:17 geantwoord

Ik ben in de ogen van zoveel mensen voor Boef gestaan, in mijn wijk, daar waar ik woont.
Ik heb gevraagd: Officiële Excuses in Brief met te stempel van jullie organisatie, of de tweede dat Heb als alternatief gekozen, door jullie gestuurd aan mijn mail, vrij boodschappen doen.
En wekelijks maak ik ook een video, dat voor fietsers en of Dieren, zijn jullie veel achter.
Zou niet stoppen tot mijn rechten terecht zijn gekomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ipannis