Klacht: Discriminate en slecht service

op 25 april 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Mijn vriendin ging met haar moeder naar de Dirk van den broek in Zaandam op 20-04-2017.
Ze hadden en trolley bij zich met erin inkopen die ze bij Xenos hadden gedaan.
Toen ze bij de kassa aankwamen werd ze gevraagt door de medewerker aan de kassa om de trolley te openen zo dat ze kon kijken wat erin was.
Mijn vriendin kan geen Nederlands en dus vroeg als ze Engels tegen haar kon spreken.
De kassa medewerker roepte en collega om in de trolley te kijken voor haar. Ze zag dat de trolley al wat spullen had maar ze zei niks erover.
Daarvoor was er en blanke dame ook met en trolley en die werd niet gevraagd om de trolley te openen. En op geen ene instantie werd ze gevraagd om de bon te tonen van de Xenos.
Wij vinden dat het Dirk en goede supermarkt is en vinden het jammer als we geforceerd zijn om niet meer inkopen daar te gaan doen omdat de medewerkers discrimineren en onvriendelijk zijn.

Gewenste Oplossing:

Wij vinden dat het Dirk en goede supermarkt is en vinden het jammer als we geforceerd zijn om niet meer inkopen daar te gaan doen omdat de medewerkers discrimineren en onvriendelijk zijn.
Dus dat moet aangepakt worden.

Alle klachten die gemeld zijn door CPOS