Klacht: Discman

op 14 september 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Philips EXP2546 discman stopt na enkele nummers van de CD met afspelen. De eerste nummers is de weergave/geluid perfect, begint dan te storen en stopt. Gaat na enige tijd weer verder en stopt weer enz. enz. tot dat hij het helemaal niet meer doet. Het maakt niet uit of oude of nieuwe CD’s worden gebruikt.

Wil graag de hele CD afluisteren.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Bericht van Philips

3 maanden geleden - Geachte EllyFijn Hartelijk dank voor het indienen van uw klacht middels deze website. Klacht.nl is echter geen officieel communicatiekanaal van Philips. U kunt proberen met een welbekende schoonmaak-CD de laser van het apparaat te reinigen. Biedt dat geen soelaas, neem dan alstublieft contact met ons op. Bel, mail, chat, tweet of facebook dan met onze kundige klantenservice. Gaat u naar http://philips.to/1JPX4fL en kies voor het tweede hoofdstuk: Home Cinema & Audio. Met vriendelijke groet, Pascal Philips Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door EllyFijn