Klacht: dirk75jaar

op 16 juli 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 17 juli 2017 om 14:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Leuk dat u heeft deelgenomen aan het Prijzenfestijn van 75 jaar Dirk.

Ik vermoed dat de code niet helemaal duidelijk is. Een aantal karakters lijken namelijk nogal op elkaar, zoals de B en de S. Excuses voor het ongemak.
Neemt u het kaartje even mee naar de servicebalie van onze winkel; dan kijken we er samen met u naar. U kunt mij ook laten weten wat de code is, dank kan ik voor u nakijken of het een (niet)-bestaande wincode is.

Ik wens u een fijne en zonnige dag toe en graag tot ziens in onze winkel.

Dirk

Alle klachten die gemeld zijn door Hendrikjs