Dirk van den Broek Klachten
bij filiaal aan de Havenstraat in Ridderkerk. Hoe dit is opgepakt door de medewerkers in het filiaal laat echt alles wat met klantvriendelijkheid te maken heeft volledig verbleken - precies, totaal nul klantvriendelijk dus. Vervolgens ook telefonsich afgewimpeld en nu... Lees meer
1x tapas gehaktballetjes gekocht zat schimmel op
1 x bami kant en klaar gekocht was zuur niet over datum Lees meer
Tomaat in lasagne pakket was behaard akker is houdbaar tot 6 maart Heb dit pakket gisteren gekocht Lees meer
Ik vind het heel vervelend dat wanneer ik op dinsdag na 12 uur boodschappen ga doen dat ik niet meer gebruik kan maken van de aanbiedingen omdat ze dan al uit de schappen zijn gehaald. Lees meer
Ik heb 2 weken terug een inductiebeschermset gekocht voor mijn nieuwe plaat, helaas is het spul zo slecht dat hij in de fik is gegaan en mijn oven met grote vlek achter heeft gelaten, en niet eruit gaat, ik probeer... Lees meer
ik probeer de klantenservice te bellen maar zijn al gesloten
eet niet de kalkoen shoarma van filiaal Krimpen aan den ijssel ik heb het net gebakken maar het is echt bedorven en ruikt heel erg vies Lees meer
Op oudjaarsdag 31 december kocht ik 6 cup a soep want er stond een mand waarin diverse soorten lagen en waarop groot een prijs stond van reclame 59 cent per stuk. Ik kocht er naast de wekelijkse boodschappen gelijk 6... Lees meer
Het betreft filiaal:Joop van Weezelhof 1063 MK Amsterdam
De automaten( emballage )zijn altijd buiten gebruik; de leidinggevende die gaat er niet achteraan; wellicht denkt hij dat het een zorg minder is; en dan kom ik daar.. en tref ik andere... Lees meer
Regelmatig een gat in het brood.ook doorgegeven in de winkel zelf Lees meer
Vanmiddag was ik bij Dirk in Waddinxveen en ik had boodschappen van de Lidl in de winkelwagen. De kassiere vroeg op een hele onbeleefde manier aan de kassa is dat van hier, waarop ik antwoorden nee dat zie je toch... Lees meer