Klacht: Dirk Prijzenfestijn code geeft prijs aan ?…..

op 11 juli 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Wincode P29DF5BK (zie foto ) geeft aan dat er een prijs is gewonnen namelijk
Dirk Jubileum Fiets ,alleen wij horen helemaal niks van Dirk ? Al onze gegevens
Opgeven , alleen helaas geen contact , is dit weer zo’n reclame stunt ?

Graag contact ,zodat dit probleem opgelost wordt , en de prijs wordt
Uit gekeerd

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht prince47

3 maanden geleden - Antwoord van Dirk : Beste meneer Pietersz, Bedankt voor uw reactie, ik heb uw code gecontroleerd, maar zie dat hier helaas geen prijs op is gevallen. Standaard antwoord die ze gebruiken terwijl er harde bewijs is via foto ? Wat nu te doen .

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 14 juli 2017 om 19:53 geantwoord

Op het moment dat ons systeem kijkt of een prijs is gevallen op de door u ingevulde wincode, krijgt u een bijbehorende animatie te zien. Als het antwoord \"nee\" is, dan krijgt u dus het nee-filmpje te zien. Wat soms gebeurt, is dat een apparaat even kan haperen; uiteraard vervelend alsof het daardoor lijkt dat u in de prijzen bent gevallen. Dit is vaker gebeurt en met name bij gebruik van een IPad. Ik heb daarvan al een melding gemaakt met onze webbeheerder voor een mogelijke oplossing.

Ik wil proberen het probleem te reproduceren. Wilt u mij laten weten met welk apparaat u de code hebt ingevoerd en welke versie?

Met vriendelijke groeten,
DIRK
Afdeling klantenservice

Reactie van de melder van de klacht prince47

2 maanden geleden - Dirk , Wij zijn nu alweer 2,5 week verder en heb niks meer vernomen ? Voor mij is deze klacht nog steeds niet opgelost .

2 maanden geleden - Dirk , Erken uw verlies

Bericht van Dirk van den Broek

2 maanden geleden - Op 13 juli hebben wij uw code gecontroleerd en u als volgt geantwoord: Mijn vermoeden is dat de animatie van het rad halverwege bij u is vastgelopen en het zo leek dat u iets gewonnen zou hebben. Als het rad wel uitgedraaid was en op een prijs gevallen was, zou u namelijk ook verder gaan op de website waarbij u bijvoorbeeld uw adresgegevens moest doorgeven.

Heeft op 26 juli 2017 om 09:53 geantwoord

mijn vraag is nog steeds niet beantwoordt ???

Ik heb de gegevens van mij Ipad etc. opgegeven en er is nog steeds geen duidelijk antwoordt geweest ??
uw antwoordt van heden is geen oplossing ?

Reactie van de melder van de klacht prince47

2 maanden geleden - Dirk 04 en klanten afd . jullie werken langs mekaar heen zie eerdere berichten

Alle klachten die gemeld zijn door prince47