Klacht: Dirk Leiden Merenwijk

op 22 juli 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Mijn zusje heeft met dirk een voorgeval gehad waarbij zij onterecht is behandeld. los van dit worden ik (grote zus) en mijn moeder de hele tijd in de gaten gehouden door de teamleider kassa. dit is heel vervelend en ik heb vaak gehad dat ik geen boodschappen meer hier wil doen. ik vind dit onterecht en wil graag dat er wat aan gedaan wordt. dat de teamleider kassa, die zo asociaal is om ons de hele tijd in de gaten te houden. ONTERECHT.

wanneer de teamleider kassa (blond vrouw) ophoudt met ons in de gaten te houden omdat het erg vervelend is.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 29 juli 2017 om 12:25 geantwoord

Bedankt dat u dit bij ons kenbaar heeft gemaakt.
Wat vervelend dat dit zo is; hier bied ik mijn excuses voor aan.
De supermarktmanager is hiervan op de hoogte gebracht en hij heeft u meerdere malen geprobeerd te bellen. Helaas krijgt hij u niet te pakken en blijft dit doorproberen. Mocht u zelf tijd hebben en willen bellen, kan dit naar 088-313 4135. U kunt vragen naar de heer Zekveld.

Alle klachten die gemeld zijn door boze klant.