Klacht: Dirk bespaarweken

op 04 februari 2018 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Zonder in te gaan op de aanbieding van de NLE geen prijs? Schandelijk!
Voorlopig maar even geen boodschappen bij Dirk doen denk ik!

Neem de codes mee in een eerlijke trekking of geef het bedrag van de boodschappen terug. Ik heb 17 kraskaarten, voor elke 20€ boodschappen 1 dus in totaal 340€ .

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

Bericht van Dirk van den Broek

7 maanden geleden - Beste heer Van der Heijden, Ik kan mij voorstellen dat het u tegenvalt dat u nog geen bericht hebt gekregen op uw melding. Daarom mijn excuses voor de vertraging. De 'Kras&Win' actie en het aanbod van NLE moet u als 2 losstaande acties zien. Via ieder kraslot maakt u kans op één van de ruim 3300 prijzen. Óf u kunt gebruik maken van het aanbod van NLE (Nederlandse Leverancier maatschappij). Als u overstapt ontvangt u als nieuwe klant €125,- shoptegoed. Dit is geen winkans, dit ontvangt iedereen die overstapt. U zit nergens aan vast. Ter bevestiging wordt u doorgelinkt naar de officiële website waar u met uw persoonsgegevens bevestigt om over te stappen. U bent dus tot nergens toe verplicht. Wilt u dat ik uw 17 krascodes controleer en kijk of er een prijs op is gevallen? Als u een prijs heeft gewonnen ziet u direct de gewonnen prijs in beeld verschijnen en u ontvangt een mailbevestiging hierover. Graag wijs ik u ook op de actievoorwaarden onderaan het invulformulier of via de link: https://bespaarweken.dirk.nl/NLE_Dirk_Actievoorwaarden.pdf Neem gerust contact met mij op als u vragen heeft. Ik wens u tot slot alvast een prettig weekend toe. Met vriendelijke groet, Klantenservice Dirk (SD M1802 1055)

Reactie van de melder van de klacht Bespaar

7 maanden geleden - L.S. Ik heb al mijn kraskaarten al gecontroleerd en kreeg telkens een bericht dat ik met deze loten kans maakte op de hoofdprijs! De winnende code(s) zouden 1 februari bekend worden gemaakt maar die winnende code (s) kan ik nergens vinden. Kunt u mij deze code(s) meedelen? Ook u een prettig weekend Peter van der Heijden

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

Bericht van Dirk van den Broek

7 maanden geleden - Beste heer Van der Heijden, De hoofdprijs winnaar is op 12/02/2018 10:24 met een foto op de Facebookpagina van Dirk gepubliceerd. Daarnaast is dit ook op onze andere social kanalen geplaatst (Instagram). Heb ik u hiermee voldoende informatie gegeven meneer Van der Heijden? Fijne dag vandaag, Klantenservice Dirk

Alle klachten die gemeld zijn door Bespaar