Klacht: Dirk bespaarweken

op 04 februari 2018 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zonder in te gaan op de aanbieding van de NLE geen prijs? Schandelijk!
Voorlopig maar even geen boodschappen bij Dirk doen denk ik!

Gewenste Oplossing:

Neem de codes mee in een eerlijke trekking of geef het bedrag van de boodschappen terug. Ik heb 17 kraskaarten, voor elke 20€ boodschappen 1 dus in totaal 340€ .

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

Bericht van Dirk van den Broek

7 maanden geleden - Beste heer Van der Heijden, Ik kan mij voorstellen dat het u tegenvalt dat u nog geen bericht hebt gekregen op uw melding. Daarom mijn excuses voor de vertraging. De 'Kras&Win' actie en het aanbod van NLE moet u als 2 losstaande acties zien. Via ieder kraslot maakt u kans op één van de ruim 3300 prijzen. Óf u kunt gebruik maken van het aanbod van NLE (Nederlandse Leverancier maatschappij). Als u overstapt ontvangt u als nieuwe klant €125,- shoptegoed. Dit is geen winkans, dit ontvangt iedereen die overstapt. U zit nergens aan vast. Ter bevestiging wordt u doorgelinkt naar de officiële website waar u met uw persoonsgegevens bevestigt om over te stappen. U bent dus tot nergens toe verplicht. Wilt u dat ik uw 17 krascodes controleer en kijk of er een prijs op is gevallen? Als u een prijs heeft gewonnen ziet u direct de gewonnen prijs in beeld verschijnen en u ontvangt een mailbevestiging hierover. Graag wijs ik u ook op de actievoorwaarden onderaan het invulformulier of via de link: https://bespaarweken.dirk.nl/NLE_Dirk_Actievoorwaarden.pdf Neem gerust contact met mij op als u vragen heeft. Ik wens u tot slot alvast een prettig weekend toe. Met vriendelijke groet, Klantenservice Dirk (SD M1802 1055)

Reactie van de melder van de klacht Bespaar

7 maanden geleden - L.S. Ik heb al mijn kraskaarten al gecontroleerd en kreeg telkens een bericht dat ik met deze loten kans maakte op de hoofdprijs! De winnende code(s) zouden 1 februari bekend worden gemaakt maar die winnende code (s) kan ik nergens vinden. Kunt u mij deze code(s) meedelen? Ook u een prettig weekend Peter van der Heijden

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

Bericht van Dirk van den Broek

7 maanden geleden - Beste heer Van der Heijden, De hoofdprijs winnaar is op 12/02/2018 10:24 met een foto op de Facebookpagina van Dirk gepubliceerd. Daarnaast is dit ook op onze andere social kanalen geplaatst (Instagram). Heb ik u hiermee voldoende informatie gegeven meneer Van der Heijden? Fijne dag vandaag, Klantenservice Dirk

Alle klachten die gemeld zijn door Bespaar