Klacht: dirk 75 jaar kraskaart

op 06 juli 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Ik heb het idee dat de hele prijzen actie van dirk 75 jaar complete onzin is.
ik heb nu al met rond de 80 kraskaarten meegespeeld maar bij dirk win je niets. Ook de vele mensen die ik heb gesproken en ook met veel van deze kaarten hebben meegespeeld hebben niets gewonnen en ook bij de vele vrienden die wij hebben op facebook is niets bekend van gewonnen prijzen bij dirk terwijl er veel hebben meegespeeld.
Dus dirk ik denk dat deze actie van jullie een grote onzin actie is .
Je bent jarig wil wat doen om in beeld te komen maar niets weggeven.
Voor mij komt dirk 75 jaar in aanmerking voor de koude douche van het programma RADAR.
M.v.g. Bas

Als dirk de mensen die meespelen ook wat laat winnen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 12 juli 2017 om 13:44 geantwoord

Bedankt dat u dit bij ons kenbaar heeft gemaakt.
Ik vind het vervelend dat u het gevoel heeft dat deze actie nep is. Hier bied ik
mijn excuses voor aan.
Ik kan u garanderen dat elke code evenveel kans heeft om een prijs te winnen.
Wanneer er een code wordt ingevoerd wordt er gekeken of er een prijs op
gevallen is. Aan de hand van het resultaat gaat het rad draaien. Het is dus niet zo dat het rad draait en daarmee wordt bepaald of er een prijs is gevallen.
Er zijn zeker al genoeg mensen die een prijs hebben gewonnen. Wel is het natuurlijk zo dat er veel meer kraskaartjes zijn dan dat er prijzen zijn. Maar met ruim 6.000 prijzen is de kans zeker aanwezig dat u wel wat kunt winnen en er zijn dan ook al vele prijzen weggegeven.
Neemt u bij vragen gerust weer contact met mij op en graag alsnog tot ziens in onze winkel. Ik wens u een fijne dag toe.

Alle klachten die gemeld zijn door Basbea