Klacht: dirk 75 jaar

op 29 juli 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb bij meerdere kaarten dat het rad niet wil draaien.
ruim voor de sluitings datum gebeurd.

Gewenste Oplossing:

Wanneer het rad wel zou draaien.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 29 juli 2017 om 10:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Bedankt dat u dit bij ons kenbaar heeft gemaakt.
Wat vervelend dat dit bij u niet goed is gegaan.
Probeerde u dit via de PC, een tablet of een telefoon? En welke webbrowser gebruikt u, inclusief versie?
Als u dit eerder had gemeld, hadden wij nog iets voor u kunnen betekenen. Dit is helaas nu niet meer mogelijk.
Ik wens u een fijne dag toe.

Heeft op 30 juli 2017 om 19:38 geantwoord

Ze gaan ervan uit dat het aan mijn systeem ligt, pc, tablet, telefoon. Ik heb meerdere kaartjes die het wel doen, en een deel niet, daar gaat de klacht dus over.
Een klacht afdoen met dat het te laat is, is niet klantvriendelijk.
Staat er ergens vermeld tot welke datum je een klacht kunt indienen ?

Alle klachten die gemeld zijn door niet acceptabel gebruikersnaam