Klacht: direct en aanmaning en incasso, rekeningen onduidelijk

Ab26 op 07 december 2019 over Fa-Med B.V. in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De tandartsrekening (dental clinics) van mijn moeder, die dementerend is, komen via Famed. Behalve dat dit naar verschillende mailadressen wordt gestuurd, duiken er opeens aanmaningen rekeningen die we niet eerder hebben gezien. Waarvoor de rekeningen zijn is niet duidelijk, ook al omdat Famed een ingewikkeld systeem hanteert om rekeningen digitaal te kunnen inzien.Bij aanmaningen lukt dit mij al helemaal niet.
Daarnaast zijn er ook al 2 keer incassokosten in rekening gebracht door deze chaotische administratie van Famed.
Tenslotte is de website niet toegankelijk.

Gewenste Oplossing:

Het handigste lijkt mij weer papieren rekeningen naar het adres van mijn moeder. Dit was overzichtelijk en gaf geen problemen
Ik vind dat Famed grotendeels voor de extra incassokosten verantwoordelijk is en zou dan ook willen dat die teruggestort worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fa-Med B.V. over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Fa-Med B.V. in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fa-Med B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fa-Med B.V.

Heeft op 17 december 2019 om 12:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Ab26

Heeft op 17 december 2019 om 22:47 geantwoord

Famed weigert incassokosten terug te betalen, legt verantwoordelijkheid bij de tandartspraktijk.

Alle klachten die gemeld zijn door Ab26