Klacht: Klauterton

op 16 september 2013 over Dinroy in de categorie Dierenwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 1 september een klauterrton besteld bij quality pet products en betaald met ideal.
Kreeg direct een mail terug van rwijma@dinroy dat alles goed ontvangen was en de bestelling in behandeling
Het geld bleek overgemaakt naar degrootsteparfum.nl.
Na enige telefoontjes (tel. Dinroy afgesloten) ,06 nr en email geen reactie van dhr Wijma.
Na vakantie in friesland in Oldemarkt bij dinroy langs geweest.

Bedrijf was leeg.
Na navraag bij buren bleek het bedrijf al enige maanden failliet te zijn.
Dus beste mensen ,bestel niets meer bij deze oplichter
ps.
Op24-10 de ton alsnog gekregen,maar desalniettemin toch nog lange levertijd terwijl contact opnemen niet lukt.
Bedrijf handelt nu onder de naam Sarck quality pet products.en zit nog steeds in Oldemarkt ophetzelfde industrieterrein maar op een ander adres.

Gewenste Oplossing:

Geld terugstorten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dinroy

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dinroy nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Isifrisi