Klacht: dinercheque voor tegemoetkoming overlast slechte keukenplaatsing

op 02 september 2015 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Zojuist gebeld door Klantenservice van Brugman Keukens dat een dinercheque wordt opgestuurd van €75 voor de ondervonden overlast bij de plaatsing van de keuken. Het gaat om keuken in nieuwbouwproject in Oostzaan (Klein Twiske) waar Brugman projectleverancier is voor de badkamers. Ook het plaatsen van een keuken zouden zij afstemmen met de hoofdaannemer. Voor plaatsing is de keuken ingemeten en zijn de maten doorgegeven aan de aannemer. Bij plaatsing bleken de stopcontacten te laag te zitten. Bij het opmeten was dit al bekend omdat de wanden prefab zijn opgeleverd. De keukenplaatser probeerde dit af te schuiven op de aannemer maar dit is geheel onterecht. De fout komt dus geheel voor rekening van Brugman. Vervolgens 5 maanden moeten wachten voordat dit opgelost is. Afspraken gemaakt voor plaatsing die niet zijn nagekomen, waardoor extra vrije dagen zijn opgenomen. En dan afgescheept worden met een schamele dinercheque. Brugman moet zich schamen!

Ik ben minimaal tevreden als de dinercheque minimaal € 200 zal bedragen. Dit gezien de ergernis en opgenomen vrije dagen door fouten van Brugman.

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

5 jaren geleden - Beste meneer Koning, Zojuist bent u gebeld door onze afdeling klantenservice om uw melding te bespreken. Uiteindelijk heeft u samen met mijn collega van de klantenservice een overeenkomst bereikt en is uw klacht opgelost. Mocht ik u verder nog ergens mee kunnen helpen mag u altijd een e-mail sturen naar [email protected] Met vriendelijke groet, Bas - Webcare Brugman Keukens en Badkamers

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 03 september 2015 om 16:24 geantwoord

Klant is gebeld door afdeling klantenservice om melding te bespreken. Uiteindelijk is er een overeenkomst bereikt en is de klacht opgelost.

Heeft op 03 september 2015 om 16:48 geantwoord

De klacht is naar tevredenheid opgelost door Brugman Keukens. Zij gaan dinercheques t.w.v. € 200 opsturen.

Alle klachten die gemeld zijn door Spoetnik4