Klacht: Dikke vleeswaren

op 20 december 2012 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Neem altijd vleeswaren mee bij de Jumbo te Schijndel de laatste weken zijn ze erg dik gesneden. Voorheen was de dikte altijd prima en kon ik dus zo uit de vitrine pakken, scannen en door. Toen ik het al meerdere keren slecht had aangetroffen heb ik het terplekke gevraagd of ze nieuwe voor me wilde snijden, geen probleem, met wat minder enthousiasme werd het wel gesneden. Meerder klanten hoor ik hierover klagen dat het de laatste tijd zo dik is de vleeswaren. Je bent als medewerker dan wel lekker snel klaar met een ons snijden of wat zou de reden zijn dat dit verranderd is. Gister vergeten te controleren hoe dik het vlees was, vandaag op de boterham krijg ik het niet weggegeten. Dus de diertjes hebben geluk.

afspraken met personeel op welke stand de vleeswaren geneden worden, net zoals voorheen op een normale dikte, mensen die hun boterham dik willen beleggen nemen dan wel twee plakjes ik kan ze helaas niet de helft dunner maken. De rest van de gekochte vleeswaar zit in de vriezer en wel zullen zien of het weggegooid geld is geweest.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Jumbo in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jumbo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jumbo

Heeft op 24 december 2012 om 09:50 geantwoord

Consument uitgelegd dat aan de dikte van snijden niets veranderd is. Echter zijn er wel een aantal nieuwe collega's bijgekomen. Deze zullen nogmaals de juiste instructie krijgen.

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Jumbo beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door jumbosupermarktschijndel