Klacht: Dikke rekening na 120MB buiten bundel

op 19 juli 2017 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Mijn dochter was vergeten de wifi aan te zetten en keek op YouTube met 3G. Ze kreeg pas de volgende dag een bericht dat ze buiten de bundel met data gekomen was.

Het gaat maar om 120MB en dan krijg je een rekening van 120 EURO en je kunt vervolgens niet meer bellen of Internetten.

De reinste oplichterij.

Vervolgens had ik de bundel verhoogt maar daar moet ik tot einde van de maand op wachten. Dus eerst die 120 betalen voordat we de telefoon weer kunnen gebruiken.

Ik heb een medewerker aan de telefoon gehad (na 30 min in de wacht te hebben gezeten) maar die kon er verder ook niks aan doen zei hij.

Ik vroeg waarom ik geen melding bij 80% of 100% datagebruik kreeg. Antwoord: “vele providers doen dat wel alleen youfone doet dit standaard niet. Je moet dit zelf aanzetten” ja ja leuke truc om geld binnen te harken.

Die 120 euro crediteren en direct het nieuwe 4G 7500GB abonnement activeren ipv nog 2 weken te wachten

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 20 juli 2017 om 17:26 geantwoord

Heeft op 20 juli 2017 om 18:03 geantwoord

Naar alle waarschijnlijkheid is dit juist het verdienmodel van youfone en zal de meeste winst hieruit gehaald worden.

Ik respecteer ieder bedrijf die op een eerlijk wijze producten of diensten leveren tegen de aangeboden tarieven. Maar op deze wijze omzet maken is ronduit walgelijk.

Ik wil verder helemaal niks meer met youfone te maken hebben en wil alles stop zetten.

Alle klachten die gemeld zijn door franky2702