Klacht: Onvolledige dienstverlening

Schwesters op 27 mei 2017 over Digitenne in de categorie Digitale TV

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Kpn digitenne
Gebeld want geen continue verbinding meer met smartcard. Bel maar terug als de melding zich weer laat zien kreeg ik te horen. Nouja zeg. Tijd later gebeld en nogmaals aangegeven dat ik geen continue verbinding heb en er wat moet gebeuren! Duidelijk aangegeven dat ik nog een oude versie – geen digitale tv heb en dus geen ingang heb in de tv en een nieuwe card nodig is. Wat sturen ze me toe!? Een houder voor in de tv. En weer teruggebeld (3ex). Na veel gedoe eindelijk duidelijk dat er een card nodig is (je moet dezelfde informatie keer op keer vermelden, zou verwachten dat er mogelijkheden zijn in hun systeem dat details omtrent gesprek onthoudt, helaas). En card ontvangen. Bleek dat ik weer (4ex) terug kan bellen om de card te activeren! En erna weer terugbellen (5ex) om handmatig de NPO zenders toe te voegen! Dit kan toch allemaal veel professioneler?! Duidelijk verwachtingen scheppen: er dient nog teruggebeld te worden om card te activeren. En goed te luisteren naar de klant zodat er in een keer kan worden opgestuurd wat nodig is. Kan niet wachten tot mijn oude tv kapot gaat, kan ik eindelijk nieuwe tv en ander pakket – geen Kpn – aanschaffen!

Gewenste Oplossing:

Zie laatste regels klacht.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Digitenne

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Digitenne nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door