Klacht: Facturen

Valery88 op 02 januari 2012 over Digitenne in de categorie Digitale TV

Op 23-12-2011 is een bedrag afgeschreven van €13,00 van Digitenne periode januari 2012. Sinds december 2011 hebben wij interactieve tv van KPN en WEER gaat niets zoals het hoort. Die €13,00 moeten we nog steeds terugkrijgen en dat gebeurd niet. Ook hebben wij een contract van Interactieve tv vanaf december. De 1e 3 maanden zou dit ons €20,00 gaan kosten en na de 3 maanden €40,00. Nu hebben wij hier een factuur van gekregen van €25,00. En dan zouden wij nog €50,00 teruggestort krijgen omdat wij een draadloze verbindingsset moesten bestellen en in eerste instantie zelf moesten betalen. Dit is ook tot op heden niet gebeurd. Ik heb over al deze klachten contact gehad met KT.. Hij zou 3weken geleden achter alles aangaan en zorgen dat dit in orde zou komen wat dus nog niet is gebeurd.

Dat iemand maar weer telefonisch contact met mij opneemt die mij van alle klachten kan vertellen wat de bedoeling is. En ik wil dat de €13,00 van Digitenne terug wordt gestort en de €50,00 van de draadloze verbindingsset.
Verder wil ik graag dat iemand mij uitlegt hoe ze aan €25,00 komen als mij wordt verteld dat de 1e 3 maanden €20,00 zou kosten.

Alle klachten die gemeld zijn door