Klacht: Digitenne opgezegd, rekeningen blijven doorlopen

op 04 mei 2016 over KPN in de categorie Alles-in-1

Digitenne opgezegd, op tijd, telefonisch via klantenservice (0800-0402). Medewerker bevestigd datum eind maart.
Eind maart wordt weer een incasso afgeschreven, dat het ik teruggestort (online banking). Contact gezocht met KPN. He, geen einddatum Digitenne in het systeem. Nou, dan maar de datum van vandaag (onjuist). Of ik het maar wou betalen, dan stort KPN het weer terug. Nee, lijkt me niet juist……. Nee, meneer, niet betalen, dat is juist. Nee, er komen geen nieuwe herinneringen. Alles geregeld: ja hoor. Niet dus. 13 april weer een brief: betalen! Weer gebeld: he, geen einddatum in het systeem. Of ik het maar wou betalen, dan stort KPN het weer terug. Nee, lijkt me niet juist……. Maar anders kan het niet (KPN). Bedragen blijven afgeschreven worden, er zit iets vast in het systeem, ik ben dus de pineut. Nu maar even een briefje naar Bob Mols (daar komen de herinneringen ook vandaan). Nu maar (weer) wachten. Maar, nu doe ik alles alleen maar schriftelijk, niet meer telefonisch. Afspraak is geen afspraak bij KPN.

Digitenne opgezegd per 23 maart: bevestiging daarvan (schriftelijk). Teveel geïnde incasso's terugbetaald. Bevestiging daarvan. Probelemn komen niet meer voor (ik krijg geen brieven meer): bevestiging daarvan en een SLA (Service Level Agreement): per onjuist gestuurde brief van KPN: boete van 250 euro per brief (of contactmoment). Excuses zou KPN sieren.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door W Thomas
x