Klacht: Digitale zegels tegen wil in

op 19 mei 2020 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Ik bestel mijn AH boodschappen al een jaar online ivm psychische problemen – ik kan het huis niet uit. Sinds kort hebben ze de optie digitaal zegels te sparen – iets waar ik niet in geinteresseerd ben ivm dat de rest van familie en vrienden dit ook niet heeft en t delen zo erg lastig wordt. De huidige spaaractie voor vershoudbakjes is vanwege corona tijdelijk stilgezet. Ik heb van voor het stil zetten netjes mijn zegels gewoon in huis, maar blijkbaar kan je weer sparen sinds eind april en krijg ik ineens zonder het te weten mijn zegels digitaal. Ik heb t niet aangezet, maar op twitter zeggen hun eigen schuld en als je t uitzet ben je je 5 huidige volle spaarkaarten kwijt als je ze niet hebt verzilvert. Waar slaat dit op? Ik kan niet naar de winkel momenteel en wilde aan t einde van de actie gewoon langs met spaarkaarten (naja mijn man) incl. zegels van familie en vrienden – en zegels die over waren weggeven, maar uitzetten kan niet zonder je zegels kwijt te raken? Zegels die ik gewoon had moeten ontvangen? En nasturen omdat hun iets hebben aangezet (ik was t immers niet) kan ook niet? Wat is dit voor slechte service. Als ik digitaal wou sparen had ik dit zelf wel aangezet. Wat een onzin dat ze mij dit op deze manier opdwingen, en er geen verantwoordelijkheid voor nemen door het normaal op te lossen en mij mijn 42 zegels de zegels van de bestelling die over 15 minuten binnen komt, gewoon na te sturen.

Ik wil al mijn digitale zegels verwijderd hebben en ze bij mijn volgende bestelling ernaast ontvangen. 42 zegels die ik nu heb staan, en alle zegels die daar nog bij komen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Biancavd