Klacht: Broek na 2 maanden versleten

op 15 oktober 2014 over dieselmensjeans in de categorie Internetshops - Kleding

Net voor mijn vakantie (half aug) heb ik bij Score Nijmegen een Diesel jeans aangeschaft. Ik heb meerdere Diesel jeans en hier goede ervaringen mee. Echter na een keer of 3 dragen zijn er bij deze broek al
slijtplekken zichtbaar. Sterker nog er zitten zelfs gaten in de broek die er mijn inziens na zo’n korte periode niet in mogen zitten. Uiteraard heb ik na het dragen van de broek de bon weggegooid en kan hiermee niet meer terug naar de winkel. De kwaliteit van diesel is de reden waarom ik een broek van bijna E 100,- aanschaf maar de kwaliteit van deze jeans is echt ver onder de maat. Ik heb de slijtage plekken inmiddels laten verstellen maar er vallen steeds meer gaten in deze broek. Ik heb een foto bijgevoegd. Deze gaten zitten op meerdere plekken in de broek en er komen er steeds een paar bij.

Wellicht kunnen jullie hier iets mee.

Liefst een nieuwe broek uiteraard, maar in elk geval een antwoord op
mijn vraag hoe dit kan gebeuren en wellicht een compensatie voor het
korte gebruik van het artikel.

Paul

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over dieselmensjeans

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over dieselmensjeans nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door pvzagten@hotmail.com