Klacht: Misleiding consument

Shih Tzu op 01 maart 2021 over Dierenverzekering in de categorie Verzekering

Wij verzekerden onze hond bij dierenverzekering.nl Dierenverzekering zegt over zichzelf: Jouw huisdier maakt deel uit van jouw gezin. Je moet er niet aan denken dat er iets mee gebeurt! Toch kan het gebeuren dat jouw hond of kat een ongeluk krijgt of ziek wordt. Dat is niet alleen ingrijpend voor jouw huisdier, maar ook voor jou. De kosten van de huisarts kunnen namelijk onverwacht hoog uitvallen. Met onze verzekeringen biedt je jouw huisdier de beste zorg en hoef jij je geen zorgen te maken over hoge rekeningen. Tevens: bij dierenverzekering.nl weet je zeker dat jouw hond of kat goed verzekerd is. Onze polissen zijn scherp geprijsd en dekken alle behandelingen en medicijnen die jouw viervoeter nodig heeft!

De kwestie: De hond springt uit de auto en land ongelukkig op ijs. Er blijkt na onderzoek dat er in het linker achterpootje bandjes in het gewricht beschadigd te zijn.

Dierenverzekering geeft aan dat dit volgens de polisvoorwaarden niet verzekerd is, dus wel hoge kosten. Heel geraffineerd en bewust is zijn de polisvoorwaarden zo opgesteld dat men er onderuit denkt te komen.
Kosten tot nu ca € 1500.00

De verzekeraar de kosten gaat vergoeden onder aftrek van het eigen risico en men de misleidende teksten op haar website verwijdert.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dierenverzekering nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Shih Tzu