Klacht: On diervriendelijke mishandelen behandeling van mijn kater donder na hevige operatie en narcose Nov 2019, en 4 febr 2020 geen diagnose maar wel injecteren van antibiotica, etc

Carmen12341 op 14 februari 2020 over Dierenarts Lewenborg in de categorie Algemeen

Ik loop al jaren bij deze dierenarts praktijk met m’n katten. Maar ben nu zo boos en teleurgesteld, vorig jaar nov 2019 is mijn kater donder daar geweest en Ivm ze geen echo apparaat hebben moest ik naar noorderplantsoen locatie vaN hun, en een operatie er aan vast. Bleek een hernia bij z’n buikwand, die was ook gescheurd, was een hevige operatie, uiteindelijk mochten wij hem ophalen smiddags. Hij hoorde m’n stem en ik hoorde ‘m mauwen. Een oudere blonde assistente bij noorderplantsoen ging mijn donder ophalen, wij stonden daar aan de balie omdat wij 299 euro moesten afrekenen, we hoorde opeens een harde klap en hoorde mijn donder krijsen an de pijn. De assistente kwam uit de kamer en had haar hand bloedend open, geen handschoen en dus aangedaan, want dieren net uitnarcosse kunnen onverwachts reageren. Maar die klap die ik hoorde was gewoon dus omdat zij hem had losgelaten toen hij haar krabte. Jaap van een hechting aan z’n zijkant van de buik, en liet hem dus op de grond vallen, vandaar ik ‘m hoorde krijsen van de pijn. Ik heb betaald en toen kwam ze voor de 2ekeer uitde kamer met donder in z’n reismand, en ze zei tegen mij sorry dat ik het zeg maar u heeft echt een… šŸ¤¬kat. Nou ik kookte maar wilde mijn donder zsm naar huis brengen, en si ds die dag is mijn kat niet meer zoals ie was voordat ik naar die noorderplantsoen dierenarts ging. Op de locatie rijksweg Groningen heb ik meerdere malen m’n verhaal gedaan. Niemand neemt me serieus, ze houden elkaars hand boven de hoofd. Donder is nog steeds niet in orde nadat z’n wond is genezen, hij heeft koorts, langzaamaan vanaf eind dec begon beetje bij beetje door z’n achterug en achterpootjes door te zakken. Vorige week was ik weer bij de rijksweg. En ze hadden in ’t systeem gezet dat mijn donder vals is, ze deed handschoen en aan ik zei dat is toch echt niet nodig mijn donder is altijd. Lief geweest, en is vorig jaar gewoon mishandelen behandeld op het noorderplantsoen. Ik zei wat er aan de hand was met hem. Ze tempte hem en was 39, 5. En deze oudere vrouw zei hij heeft geen koorts en ik zie niet wat er mis is, ze gaf ‘m een antibiotica spuitje, pijnstillers uitje. En pijnstiller pietjes. En nu is mijn donder alleen maar zieker aan ’t worden. Donder was 7 weken toen ik hem kreeg en hij is nu 2 Jr. Hij is nu opeens bang voor aanrakingen, schrikkerig. En nu moet ik voor die lompe diagnose voor 2 prikjes en pijnstiller druppels eve 64 euro betalen, maar ze geven hem dingen mar weten niet wat ie mankeert. Geen bloed afgenomen, nooit, voel me vanaf nov 2019 echt zo belazerd, en vertrouwen is zo beschadigd om hoe ze daar met mijn beessie omgaan sinds nov 2019. Ik pik het niet meer, en ga hiervan echt een melding maken. Ook wil ik zijn dossier van donder hebben om naar een goeie diervriendelijke dierenarts te gaan. Want dit nu zo dat ik nog steeds met een zieke kat zit en wordt alleen maar slechter met donder. En zij hebben mijn kat behoorlijk verpest en lichamelijk mishandeld, lijkt bijna alsof donder een zenuwbeschadiging heeft opgelopen na, tijdens de operatie of toen ze hem uit narcose lieten vallen op de vloer daar in de dieren praktijk locatie het plantsoen groningen. Ik ben woest hoe de toestand van mijn donder nu is, die kat is ziek en wordt alleen maar zieker.. Afz Carmen kousbroek

Erkenning en schade compensatie voor mijn kater donder, die gruwelijk is behandeld na z\'n hevige buik hernia operatie in nov 2019, en sinds die dag is hij niet meer hetzelfde meer geweest zoals hij voor die operatie was. En nu dat genezen is treden er al weken complicaties bij hem op. Zenuwbeschadeging of breuk door die assistente die \'m na de uit slaap narcose heeft laten vallen op de vloer.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dierenarts Lewenborg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Carmen12341