Klacht: Dienstregeling Lijn (6)79 Horst-Panningen

op 21 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Helaas dien ik mijn klacht te melden over bovenstaande lijnen. De dienstregeling is ieder uur alsvolgt. Je komt aan met de trein vanuit Eindhoven en verder op station Horst-Sevenum om .17 of .47. Dit is ook exact het tijdstip dat de bus voor je neus vertrekt. Voorbeeld je komt aan om .47 dan haal je de bus niet en die van .17 ook niet, want dit is een belbus (reserveren 1u van te voren). 1u wachten is het gevolg bij een dienstregeling met beginpunt het station, wachten bij een onoverdekte halte in weer en wind. Jullie geven aan dienstregeling verbeterd, 2x per u een bus. Het is een rendabele lijn, die alleen op deze manier amper of niet wordt benut. Reizigers moeten alternatieven kiezen en reizen dus langer of wachten op station Horst. Onbegrijpelijk, een aanpassing op korte termijn is echt noodzakelijk voor studenten, werkenden en overige reizigers.

Gewenste Oplossing:

Verbeterde/herziene dienstregeling

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 21 december 2017 om 10:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Komoparriva,

Ik begrijp uit je klacht dat de aansluitingen voor de ze lijnen allesbehalve optimaal zijn. Dat is erg vervelend! Ik stuur je klacht door naar de regio zodat ze dit kunnen meenemen in de evaluatie. Ik hoop dan ook dat je snel verbetering merkt! Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
^Jimmy
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Komoparriva