Klacht: Dienstregeling klopt niet

op 28 augustus 2018 over 9292 in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zondagochtend rond half 9 kom ik aan op het centraal station om de buurtbus 105 van 8:36 te nemen naar Otterlo. Bij aankomst bij de bushalte blijkt dat de eerste bus pas om 9:37 vertrekt. Resultaat: te laat op mijn werk, plus ruim een uur wachten op het station van Arnhem.

Gewenste Oplossing:

Enige vergoeding voor het verlies van dit uur van mijn tijd..

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 9292

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 9292 nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door 9292 in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat 9292 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

9292

Heeft op 31 augustus 2018 om 13:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Bionda, bedankt voor je reactie maar ook vervelend om te lezen dat je reis niet ging zoals je verwacht had. Waarschijnlijk ging het om dit reisadvies?
https:9292.nlreisadviesstation-arnhemotterlovertrek2018-09-02T0932

Dit is inderdaad de eerste rit op zondag. Waar heb je gezien dat er een eerdere rit mogelijk was? Je mag hier reageren, maar ook via reizigers@9292.nl of via @9292 op Twitter of Facebook.

Groeten, Marco

Heeft op 31 augustus 2018 om 16:05 geantwoord

Op de app van 9292

Alle klachten die gemeld zijn door Bderks