Klacht: Dienstregeling

op 19 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wanneer Arrriva bedenkt dat er een nieuwe dienstregeling komt, zou het ook fijn zijn als de bussen komen op de aangegeven bustijden. De bus is afgelopen 2 weken nog geen 1 keer optijd geweest of komt zelfs helemaal niet opdagen. Hele slechte zaak. Het gaat om bus 82 van Doetinchem naar Zutphen

Gewenste Oplossing:

Als de bus optijd komt

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

9 maanden geleden - Beste Merelgw, Oei, dat is balen. Heb je voor mij je vertrekhalte, vertrektijd, lijnnummer en eindhalte? Met vriendelijke groet, ^Wouter Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Merelgw

9 maanden geleden - Centrum Doetinchem van 14:04, lijnnummer 82 en eind halte is Zutphen. De bus is helemaal niet komen opdagen. Slechte zaak

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 19 december 2017 om 18:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Bedankt voor de aanvulling! Goed dat je dit bij ons meld. Zo kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2wIz51S.
Met vriendelijke groet,
^Jimmy
Arriva Webcareteam

Heeft op 19 december 2017 om 22:33 geantwoord

Ten eerste, bedankt voor uw reactie. Maar ik ga niet akkoord met het standaard excuus briefje. Dit is namelijk niet de eerste keer, ik ben door Arriva te laat op mijn werk gekomen, dit is ook al vaker voor gekomen door de bus. Ik verwacht een persoonlijk en net excuus met een belofte dat dit niet meer voor gaat komen, dat er dus echt iets mee gedaan wordt.
Anders ben ik genoodzaakt om hier verdere stappen in te nemen.
Met vriendelijke groet

Alle klachten die gemeld zijn door Merelgw