Klacht: Dienstregeling

op 19 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Met de nieuwe dienstregeling ben ik elke ochtend om 09:10 bij de bushalte Den Bosch station. Ik moet met de bus naar school. Naar Koning Willem 1 College. De bus die dan gaat is de 136, maar die zit zo vol dat er al elke ochtend circa 15-25 mensen niet mee kunnen. De eerstvolgende bus gaat dan 10 minuten later. Dan zou ik te laat komen voor school. Ik zou dan ook de buurtbus kunnen pakken, de 350 maar dat is slechts een kans van 10-20% dat je mee kan aangezien meerdere mensen niet mee kunnen met de bus en er maar 6 mensen passen in de buurtbus.

Wanneer er meer bussen worden ingezet van Station 's-Hertogenbosch naar halte Koning Willem 1 college.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 19 december 2017 om 09:56 geantwoord

Beste Sanndeheer2000,

Wat jammer om te lezen dat de bussen steeds zo vol zitten dat er reizigers bij de halte achterblijven. Ik snap dat je daar van baalt. Ik heb de klacht over de volle bussen intern doorgestuurd zodat deze ten behoeve van de materieelinzet meegenomen kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak en ik hoop dat je in de toekomst verbetering ervaart!

^Manon
Webcareteam Arriva

Heeft op 16 januari 2018 om 09:47 geantwoord

Er is nog geen verandering dus ben ik nog niet tevreden. Ik ben nog steeds te laat op school wanneer ik de bus neem. Ik moet geluk hebben om nog in de bus te passen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sanndeheer2000