Klacht: dienstregeling

op 12 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nou bijvoorbeeld sinds gister moeten de kinderen die in Bocholtz of in Simpelveld wonen, moeten opeens overstappen (van de 20 nar de 21 bij Heerlerbaan kerk) en de bus die we dan zouden moeten pakken komt of te vroeg op die plek of komt helemaal niet. Vandaag moesten we drie kwartier op een bus wachten die helemaal niet bleek te komen.

als ze terug gaan naar de oude dienstregeling.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 12 december 2017 om 20:34 geantwoord

Beste TomvH,

Jammer om te lezen dat de nieuwe dienstregeling geen verbetering voor jou is.

Helaas kunnen wij niet iedereen altijd tevreden stellen. Wat voor de één een verbetering is, is voor de andere juist een verslechtering. Uiteraard evalueren we de nieuwe dienstregeling. Als de vervoersvraag veranderd, kunnen wij aanpassingen maken. Ik stuur je reactie naar onze vervoerdeskundige met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Voor nu geldt de nieuwe gepubliceerde dienstregeling.

^Wouter
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door TomvH