Klacht: Dienstregeling

op 06 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Geachte heer/mevrouw,

Om op tijd op mijn stage of op school te komen moet ik lijn 11 richting Eindhoven pakken op de deken van baarstaat in budel. Deze bus stopt op station maarheeze waar ik mijn overstap heb op de ns trein richting Eindhoven. Helaas is het zo als de bus 2 minuten vertraging op loopt ik mijn aansluiting op de trein al mis.. aangezien het in de ochtend druk is, moet de bus overal stoppen. In de bus blijven zitten richting Eindhoven is ook geen optie, want dan kom ik nog steeds te laat. Ook moet ik wel eens naar Tilburg reizen voor school, hiervoor moet ik de trein hebben.

Ik weet dat het bijna onmogelijk is, maar het zou prettig zijn voor mij en mijn mede reisgenoten of er naar de dienstregeling gekeken kan worden. De bus (lijn 11) vertrek vanuit Weert en stopt als eindpunt in Eindhoven. Als de bus misschien al 5 minuten eerder kan vertekken, zou iedereen zijn trein kunnen halen. Dus jullie zouden niet alleen mij helpen maar ook meerdere mensen:).

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 06 oktober 2017 om 09:27 geantwoord

Beste Sharlenevdb93,

Ik begrijp uit je klacht dat de bus tijdens de spits vanwege de drukte vaak bij alle haltes moet stoppen. Vervelend dat de bus hierdoor vertraging oploopt waardoor jij je aansluiting mist. Ik heb je suggestie doorgestuurd naar de regio. Wie weet levert het wat op! Bedankt voor melden en onze excuses voor het ongemak!

met vriendelijke groet,
^JK