Klacht: Diensregeling

op 09 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Hallo mensen van arriva,
Jullie gaan de dienstregeling weer aanpassen!
Dit is terecht maar dat lijn 370 maar 1 keer in het uur gaat rijden maken jullie toch een grote fout mee! Sochtends en smiddags zijn die bussen overvol! Waarom is het dan voldoende om die bus maar 1 keer per uur te laten rijden!
Ik kom uit ospeldijk dus waarschijnlijk heb ik niks aan die schoollijnbus als die vanaf ospel vertrekt!

Jullie zijn dom bezig!
Zo krijgen jullie nog meer problemen!

Lijn 370 's ochtends en 's middags 2 keer in het uur laten rijden! Bijvoorbeeld tussen half 7 en half 9, 2 keer in het uur! En 's middags tussen 3 en 6 2 keer in het uur!

Ik kom uit ospeldijk en kan geen andere bus pakken!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 09 oktober 2017 om 10:57 geantwoord

Beste Marloes,

Oei, dat is niet zo mooi om te lezen! Heb hier verder geen informatie over maar ik begrijp uit je klacht dat deze wijziging nadelig zal zijn voor vele reizigers. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Een nieuwe dienstregeling wordt gemaakt in overleg met de opdrachtgever (de provincie) Zal dit dan ook onder de aandacht brengen in de regio.

met vriendelijke groet,

^JK
Webcareteam Arriva

Heeft op 09 oktober 2017 om 19:15 geantwoord

Er is nog geen oplossing! Hier komen meer klachten over dus ik hoop dat er een andere oplossing wordt gezocht

Alle klachten die gemeld zijn door Marloesssj