Klacht: DIEFSTAL. BESTOLEN DOOR STOFFEERDER VAN KWANTUM

op 22 augustus 2016 over Kwantum in de categorie Bouwmarkten

Ik heb bij Kwantum Zoetermeer voor drie slaapkamers tapijt gekocht en laten leggen. Na het leggen kwam ik er achter dat er 50 euro ontvreemd was. Ik heb dit gemeld bij Kwantum en zei beaamde dat ze meerdere klachten hadden gehad over de medewerker die was langsgeweest. Ze boden me 50 euro in waardechecks aan. Deze heb ik eerst geweigerd, maar ze hielden hun poot stijf. Ook mijn oplader en lightning kabel twv 50 euro bleek verdwenen. ook dit melde ik bij Kwantum. Zij gaven aan dat ik dit maar op de stoffeerder zelf moest verhalen. Ik heb niets met de stoffeerder van Kwantum te maken, maar met Kwantum zelf. Daar is mijn aankoop gedaan.

De 50 euro waardechecks heb ik aangenomen, bij gebrek aan beter. Maar wil minstens gecompenseerd worden voor de gehele diefstal a 100 euro. En daarbij excuus voor deze brutale manier van "service" verlenen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwantum

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwantum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SSannes