Klacht: Dianne Hoeve / Efteling cencureert mensen op het internet

op 05 augustus 2017 over Efteling in de categorie Attractiepark

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Manager Efteling Contact Center, Dianne Hoeve cencureert mensen op het internet.
Dianne Hoeve heeft er waarschijnlijk voor gezorgd dat we onze klachten niet meer kunnen uiten op de Facebook van de Efteling.
Erg schandalig voor een organisatie als de Efteling.

Gewenste Oplossing:

Los het eens op Efteling / Dianne Hoeve.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Efteling

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Efteling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door klachteftelingschandalig