Klacht: di klacht ik en mijn dokter heb pijn aan ons hart

dongo op 13 april 2018 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

hallo vandag 13 april 2013mijn panter moet vliegen via dusseldorf met klm met een paar kenis oke bij dusseldorf is alles goed gegaan maar toen klm is op schipol voor over stappe als ik thuis kwam ik heb meneer dongo tegen thuis ik heb geschrok en toen ons zitte met di dokter aan tafel verteel hoe is bij schopil geggan hoe di mensen heb mijn elsiodongo geboorte datum 19 – 11-1953 gemente eindhoven heb di ticket voor dongo gekocht om naar curacao te gaan want ons zit bij bugethbeheer gemente eindhoven ons leef met 75 euro per week en wij eindhoven rob heuvels man was bij ons vraag dongo ta fine rijs en toen elsio dongo heb ik en di dokter vertel hoe zielig klm heb met dongo gedaan ik en mijn doketer heb gehuis toen dongo is op schipol zeg dongo ons vertrouw di bording pas niet je weet wat een kolega van klm heb gedan pak di bording pas en di paspoort bring di naar di marcheusse
geen di bording pas en di paspoort en loop door zonder dongo niks zegge en di marchesse vraag dongo warom dongo zeg ik weet niet di marchesse zeg tegen dongo je heb geen probleem met ons je mag gewoon vliegen en daar na dongo loop naar boven bij een ouwe mevrouw weet je waat di auwe mevrouw zeg tegen dongo naar polis ik schrijf met water aan mijn oog maar zeg tegeb dongo klm zeg zie niks weet je wat gebeurt klm is weg niemand heb dongo niks gezeg helemaal niks ik heb wij eindhoven gebeld verteld wat heb klm gedaan en gemente heb di ticket voor dongo gekocht klm is weg dongo weet helemmal niks ze blif staan bij baly van klm ik heb gemente eindhoven verter ik heb wij eindhoven ik was naar een advoocat maar is vrij dag maandag ik ik naar advoccat ik vertel mensen want mijn man heb alle bijweis heb recht van gemente om weg te gaan robheuvels man is ons generalist klm weet je wat je heb bij aan ong hard kan mensen niet zo om blank witt zwart puus rood iederren is mensen HOE KAAN KLM DOET ZO MET IEMAND IK HEB EEN PAAR MENSENS VERTEL BLIJF MET OPEN MOND EN ALE KOLEGA ZEGEN ZIET NIKS IN DI SISTEEM WET JE WAROM VAN DUSSEL DORF IS SAMEN MET EEN PAAR MENSEN OP DI VLUCHT IK HEB BEWIJS VAN DI TIKECHT WANEER IK HEB 600 EUR VAN GEMENTE OM TICKETH IK HEB BEWIJS WANEER IK HEB MIJN TICKET GEKOOP ALVAST BEDANK

IK BEN NIET TEVREDEN

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KLM

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KLM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door