Mijn Klacht:
Donderdagavond 8 febr per toeval op dhl app gezien dat bezorger me had “gemist”. Zending wordt afgeleverd bij Blokker. Geen optie om het opnieuw thuis te laten bezorgen.
Vandaag vrijdag om 8uur met dhl klantenservice gebeld. Eerst zegt hij dat het niet veranderd kon worden en op einde gesprek was die mogelijkheid wel daar hij het kon veranderen. Ik krijg een email erover.
Nu anderhalf uur later nog steeds geen email en ook geen optie van ‘opnieuw iets afspreken’ in mijn dhl app.
Eerder op de donderdagavond ook met dhl gebeld over n ander pakketje, over deze was de klantenservice prima en dat pakketje wordt vanavond opnieuw afgeleverd. Binnen 5 min de verandering in de dhl app te zien.
Gewoonweg triest als je je bestelling thuis laat bezorgen vanwege omstandigheden en krijg te
horen dat je het zelf moet ophalen zonder dat de bezorger hier aan de deur is geweest. Om te huilen gewoon.
Ik wil gewoon de optie hebben dat ze het hier thuis bezorgen.
Gewenste Oplossing:
Ik zou graag dat het wordt thuisbezorgd