Klacht: Zending direct naar servicepoint

acclara op 09 februari 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Donderdagavond 8 febr per toeval op dhl app gezien dat bezorger me had “gemist”. Zending wordt afgeleverd bij Blokker. Geen optie om het opnieuw thuis te laten bezorgen.

Vandaag vrijdag om 8uur met dhl klantenservice gebeld. Eerst zegt hij dat het niet veranderd kon worden en op einde gesprek was die mogelijkheid wel daar hij het kon veranderen. Ik krijg een email erover.

Nu anderhalf uur later nog steeds geen email en ook geen optie van ‘opnieuw iets afspreken’ in mijn dhl app.

Eerder op de donderdagavond ook met dhl gebeld over n ander pakketje, over deze was de klantenservice prima en dat pakketje wordt vanavond opnieuw afgeleverd. Binnen 5 min de verandering in de dhl app te zien.

Gewoonweg triest als je je bestelling thuis laat bezorgen vanwege omstandigheden en krijg te
horen dat je het zelf moet ophalen zonder dat de bezorger hier aan de deur is geweest. Om te huilen gewoon.

Ik wil gewoon de optie hebben dat ze het hier thuis bezorgen.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag dat het wordt thuisbezorgd

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

9 maanden geleden - Goedemorgen, Bedankt voor uw bericht. Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat onze bezorger heeft aangegeven dat u niet thuis was en dat het niet gelukt is om de bezorging te wijzigen vervolgens. We kijken graag met u mee. Heeft u voor ons het zendingsnummer? Dit nummer begint vaak met JVGL, 3S, JUN, JJD of CY. Alvast bedankt voor de genomen moeite en excuses voor het ondervonden ongemak. Met vriendelijke groet, Rogier DHL eCommerce E-care

Reactie van de melder van de klacht acclara

9 maanden geleden - JVGL06289524001034609394

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 09 februari 2024 om 15:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Antonette Credo Cenit,

Dank voor uw bericht.

Er is een klacht voor u ingediend bij de desbetreffende CityHub. De koerier zal hierop aangesproken worden. Ik ga er vanuit dat het in de toekomst niet opnieuw zal voorkomen. We horen het graag als u tegen problemen blijft aanlopen.

De zending is vandaag afgeleverd op het Servicepoint. Het is nu dan ook niet meer mogelijk om het pakket nog thuis aangeboden te krijgen.

Mijn excuses dat de levering zo is verlopen.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Senna
DHL eCommerce E-care

acclara

Heeft op 09 februari 2024 om 16:16 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Dit is gewoon schandalig echt wel slechte service vooral dat ze nog niet eens de moeite hebben genomen om aan de deur te komen laat staan geen kaartje in de bus.

Dit is dus echt niet de eerste keer dat het gebeurd bij deze kan ik niet zeggen dat ik hiermee tevreden ben met jullie service.
Nu moet ik maar zien hoe ik de spullen thuis krijg daar ik zelf slecht ter been ben.

Alle klachten die gemeld zijn door acclara