Klacht: WEER NIET BEZORGD

lexumas op 30 januari 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dit bedrijf (of in ieder geval de bezorgers) heeft/hebben zich eeuwig nutteloos in mijn ogen bewezen. Met als vervolg op mijn eerdere klacht waarbij het pakket, gisteren na 2x telefonisch contact niet was afgeleverd krijg ik nu de melding Bezorging verhinderd, bezorgdatum gewijzigd. De grote boosdoeners van DHL zijn de incompetente bezorgers omdat ik deze keer expliciet had gekozen voor een afhaal locatie en ook deze keer hebben zij er met de pet naar gegooid.

Mijn teleurstelling is niet te overzien.

Gewenste Oplossing:

laat ze het maar z.s.m. afleveren in 100% conditie (al begin ik hierover ook al te twijfelen) en anders haal ik het maar zelf op...

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

10 maanden geleden - Goedemorgen, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Een onterechte niet thuis melding is niet de bedoeling, waarvoor mijn excuses. We kijken de zending graag voor u na. Wilt u hiervoor een zendingsnummer delen met ons? Een zendingsnummer kan worden opgevraagd bij de afzender van uw pakket en begint meestal met 3S, JVGL, JUN, JJD, CD, CY of eindigt op DE. Alvast bedankt voor de moeite en met vriendelijke groet, Laura DHL eCommerce E-care

Reactie van de melder van de klacht lexumas

10 maanden geleden - JVGL06293401001310299098

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 30 januari 2024 om 09:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor de aanvullende informatie.

N.a.v. uw eerdere contact met onze klantenservice is er een klacht doorgezet over de niet thuis melding van afgelopen vrijdag.

Uw zending is vervolgens maandagavond gescand als afgeleverd in de pakketautomaat. Maar helaas krijg ik geen afhaalcode verstuurd.

Verdere navraag is nodig naar de bezorging van uw pakket in de pakketautomaat. Voor deze zending kan ik deze navraag echter niet op uw verzoek doen; dat gaat via de verzender.
Ik wil u dan ook vragen contact met de verzender op te nemen, zodat het onderzoek naar de bezorging kan worden opgestart. Hopelijk zorgt dit er snel voor dat u alsnog de afhaalcode toegestuurd krijgt.

Excuses voor het ongemak!

Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben en succes in uw contact met de verzender.

Met vriendelijke groet,
Marlou
DHL eCommerce E-care

Alle klachten die gemeld zijn door lexumas