Klacht: Weer een lui varken bij de dhl

Parties op 31 januari 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

En weer voor de zoveelste keer dat er een chauffeur niet met zijn luie reet 3 trappen op wil. Ik ben thuis en het ligt op de begane grond.
Jr kan melden wat je wil naar het blijft hetzelfde liedje. Vertel mijn waarom gebeurt dit niet bij andere bedrijven.
Maar nee hoor je meld de klacht en het wordt gemeld en het gebeurt gewoon daarna weer. Stelletje slappe gasten.

JVGL06288237000311299292.
Nou ik hoor het wel weer dat die.luie varkens erop aan gesproken worden en er gewoon weer mee wegkomen

Gewenste Oplossing:

Dat die.luie varkens hun werk niet doen, jullie kunnen zien hoe vaak ik een klacht meld en hoevaak er niets aangedaan wordt.
Nogmaals het zijn LUIE VARKENS.
EN VERTEL WAAROM. ZE HUN WERK NIET DOEN MAAR NEE DAT DOEN JULLIE NIET.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

10 maanden geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Het spijt me te horen dat uw pakket onbeheerd is achtergelaten en dit vaker voorkomt. U heeft natuurlijk helemaal gelijk dat dit niet de bedoeling is. Mijn oprechte excuses! De klacht pak ik graag zo goed mogelijk voor u op. Heeft u hiervoor enkele voorbeeld zendingsnummers van voorheen, waarbij hetzelfde gebeurde? Hiermee kan ik de bezorgers vergelijken en de klacht zo volledig mogelijk oppakken voor u. Ik hoor het graag. Met vriendelijke groet, Maud DHL E-commerce E-care

Reactie van de melder van de klacht Parties

10 maanden geleden - Nee ik heb het zendingsnummet van de andere zendingen niet, ik ga niet alles bewaren, als de chauffeur zijn werk doet is dit schrijf verkeer helemaal niet nodig. Hij moet doen waar hij voor betaald wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 31 januari 2024 om 10:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Begrijpelijk dat u niet alles bewaard. Maar anders hadden we uw klachten gebundeld kunnen doorzetten. Vandaar onze vraag naar andere zendingsnummers waarmee hetzelfde is voorgevallen.

Ik heb uw klacht doorgezet naar de leidinggevende van de Cityhub waarvoor de bezorgers in uw buurt rijden en daarbij aangegeven dat het pakket direct bij buren op de begane grond is afgeleverd zonder dat het bij u geprobeerd is te bezorgen op een hogere verdieping.

Hoop dat dit ervoor zorgt dat het vanaf nu beter gaat en er voortaan bij u wordt aangebeld! Mocht het opnieuw mis gaan dan horen we dit graag. U kunt het ook direct aan ons doorgeven via onze livechat of telefonisch: https://www.dhlecommerce.nl/nl/consument/support.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Marlou
DHL eCommerce E-care

Parties

Heeft op 31 januari 2024 om 10:32 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

En een 1 is nog teveel. Ik wil weten waarom hij/zij niet naar boven is komen lopen zoals dat hoort.
DHL IS EEN WAARDELOOS BEDRIJF, OP DE ENKELE KEREN DAT HET WEL GOED GAAT EN DAT IS ALS JE DE LEVERING IN DE AVOND DOET.

Alle klachten die gemeld zijn door Parties