Klacht: Voor de 6e keer op rij krijg ik bericht dat dhl mijn pakket niet heeft kunnen bezorgen

jojobakker op 03 juli 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
DHL has resolved this complaint
Klacht opgelost op 3 juli 2024
Reactie van het bedrijf:

Goedemiddag, Bedankt voor uw klacht. Zoals telefonisch besproken heb ik dit direct doorgezet naar de leidinggevende van de bezorger. Uw zending zal dan vandaag alsnog worden geleverd. Nogmaals mijn excuses. Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet,...

Klanttevredenheid: 8.0/10 ★★★★☆
Bedrijf DHL
Status Opgelost
Datum 3 juli 2024

Een klant heeft herhaaldelijk problemen ondervonden met de bezorging van zijn pakket door DHL, waarbij hij voor de zesde keer op rij een bericht ontving dat de levering niet kon plaatsvinden, ondanks dat hij thuis aanwezig was om het pakket in ontvangst te nemen. Deze situatie heeft geleid tot frustratie bij de klant. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Voor de 6e keer op rij krijg ik bericht dat DHL mijn pakket niet heeft kunnen bezorgen, TERWIJL IK GEWOON THUIS ZIT TE WACHTEN OP HET PAKKET

Gewenste Oplossing:

Dat pakketten wel normaal bezorgd worden, zoals alle andere pakketbezorgers wel doen!

Beoordeling 8/10 star-4 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 03 juli 2024 om 17:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw klacht.

Zoals telefonisch besproken heb ik dit direct doorgezet naar de leidinggevende van de bezorger.

Uw zending zal dan vandaag alsnog worden geleverd.

Nogmaals mijn excuses.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Freek

E-care DHL E-commerce Nederland

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

jojobakker

Heeft op 03 juli 2024 om 17:17 geantwoord

Beoordeling 8/10 star-4 (10)

De 9 is voor de afhandeling van de klacht, niet voor het gedrag van de bezorger

Alle klachten die gemeld zijn door jojobakker
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM