Klacht: Track and trace status: Ontvanger verhuisd of onbekend

Wouter Roelofs op 19 juli 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hi DHL,

Ik zou vandaag mijn pakket ontvangen tussen 18:30-20:30, maar ik heb het (nog) niet ontvangen. In de track and trace staat de status “Ontvanger verhuisd of onbekend”, en tevens staat het bezorgadres fout vermeld. Ik wil graag dat mijn pakket alsnog bezorgd wordt.

Alvast bedankt.

Gewenste Oplossing:

De bezorging van mijn pakket.

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

8 maanden geleden - Goedendag, Bedankt voor uw bericht. Ik kijk graag even met u mee. Zou ik hiervoor het zendingsnummer van dit pakket mogen? Onze zendingsnummers beginnen meestal met 3S, JVGL, JJD, JUN of CY. Alvast bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groet, Mitchel DHL Parcel E-Care

Reactie van de melder van de klacht Wouter Roelofs

8 maanden geleden - Bij deze mijn zendingsnummer: 3SPSS000667210

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 19 juli 2023 om 12:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Bedankt voor de aanvullende informatie.

Ik zie dat uw verzender een onbestaande postcode huisnummer combinatie heeft opgegeven, waardoor de bezorger bij een verkeerd adres heeft gestaan. Het leveradres van een zending staat vast vanaf het moment dat de zending aan wordt gemeld, en kunnen wij ook niet aanpassen.

Wij houden zendingen niet in opslag, waardoor uw pakket direct retour gestuurd is. Ik wil u daarom graag adviseren om contact op te nemen met uw verzender. Zij kunnen met u meekijken naar bijvoorbeeld nogmaals verzenden, met de juiste adresgegevens.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Mitchel
DHL Parcel E-Care

Wouter Roelofs

Heeft op 19 juli 2023 om 18:32 geantwoord

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

Ik heb het juiste adres ingevoerd bij de afzender, dit is echt niet juist doorgekomen naar DHL. Ik heb ondertussen contact opgenomen met de afzender, dus volgens mij is het opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Wouter Roelofs