Klacht: status bezorgd maar niets ontvangen

thijs111 op 10 juli 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

helaas gebeurd dit regelmatig bij dhl, status bezorgd maar niets ontvangen.
Klantendienst moeilijk te berijken maar uiteindelijk gelukt.

je krijgt geen antwoord en ze doen niks voor je!

Zodra ze geen false leveringen meer aangeven

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

7 maanden geleden - Goedemiddag, Dank voor uw bericht. Allereerst mijn excuses dat er meerdere pakketjes ten onrechte als 'geleverd' zijn gescand, dat is inderdaad niet de bedoeling. Ik zie dat u inderdaad contact opgenomen heeft met onze klantenservice en mijn collega heeft aangeboden een onderzoek op te starten. U gaf echter aan alleen een klacht te willen indienen. Mocht u het onderzoek alsnog willen laten opstarten, zet ik dit graag voor u in gang. Dank voor uw reactie alvast. Met vriendelijke groet, Lize DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht thijs111

7 maanden geleden - Dit is absoluut niet juist! Er is mij niet aangeboden om een onderzoek te starten, ik moest maar contact opnemen met de verzender. Die kon dan om een onderzoek vragen.

DHL

Heeft op 10 juli 2023 om 11:24 geantwoord

Beste Thijs,

Dat klopt inderdaad. Ons advies is om contact op te nemen met de verzender (Amazon). Deze kan dan een onderzoek laten opstarten bij DHL, om te achterhalen waar het pakket is gebleven.
De verzender heeft een overeenkomst met DHL om de onderzoeken in eigen beheer te houden. Om deze reden mag ik het niet voor u opstarten, anders had ik dit graag gedaan.

Excuus voor het ongemak.

Lisa
DHL Parcel E-care

thijs111

Heeft op 10 juli 2023 om 11:35 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Dit bedoel ik dus, altijd wel iets i.p.v. het willen oplossen altijd afschuiven naar de verzender.

Alle klachten die gemeld zijn door thijs111