Mijn Klacht:
Ik heb een onderdeel voor mijn auto gekocht, is verzonden met DHL. Krijg op vrijdag 06-09 bericht: zaterdag staan we voor uw deur. Zaterdagochtend: bezorging verhinderd, maandag 09-09 tussen 10.00 en 18.00 staan we voor uw deur. Maandagochtend: bezorging verhinderd, 1 a 2 dagen vertraging. Krijg je eindelijk een medewerker van de klantenservice aan de lijn: het is blijkbaar te moeilijk om de track trace in te voeren om uit te vinden in welk sorteercentrum het pakket zich bevindt. Verzender heeft ticket aangemaakt, nog steeds geen uitsluitsel. Klantenservice aantal keren gebeld, de laatste wist me te vertellen dat het pakket morgen (dinsdag) komt. Weer geen bevestiging gekregen.
Zonder dit onderdeel kan mijn auto de weg niet op en zonder die auto kan ik mijn werk niet naar behoren doen. Elke dag die die auto onnodig stil staat kost me € 100,00 per dag. Schade is nu € 200 € 290(prijs onderdeel) € 490,00 en daar komt per dag € 100,00 bij dat die auto niet kan rijden.
DHL neemt geen enkele verantwoordelijkheid en doet geen enkele moeite om uit te vissen waar het pakket nu wel is!!
Gewenste Oplossing:
Uitzoeken waar het pakket is, en dit morgen (dus dinsdag 10-09) bezorgen.
Vergoeding van de door mij geleden schade